Cze 20

Zdrowe śniadanie – jaglanka z malinami

Zdrowe i pożywne śniadanie to gwarancja udanego dnia. Nie bez powodu dietetycy biją na alarm, aby nigdy nie rezygnować ze śniadań. Pierwszy posiłek daje nam energię na większość dnia. Poza tym chroni nas przed napadami wilczego głodu, niezdrowym podjadaniem i nadprogramowymi kilogramami. Pamiętajcie, że śniadania nie muszą być nudne. Nawet te bardzo zdrowe wciąż mogą być oryginalne, kolorowe i smaczne. Dziś proponuję Wam jaglankę z malinami. Jest ona świetną alternatywą dla nie zawsze lubianej owsianki. Poza tym, jaglanka to doskonała propozycja dla osób z nietolerancją glutenu, gdyż jest produktem bezglutenowym. Jest lekka, a jednocześnie pożywna. Z pewnością zaspokoi nawet duży apetyt i pozwoli cudownie rozpocząć dzień 🙂

Składniki:

– 200 g kaszy jaglanej

– 3/4 szklanki mleka roślinnego

– 1 szklanka malin

– 5 daktyli (najlepiej świeżych, ale mogą być też suszone)

– około 2 łyżek wiórków kokosowych

Sposób wykonania:

Kaszę jaglaną przepłukujemy kilka razy pod bieżącą wodą. Dzięki temu pozbędziemy się charakterystycznej dla niej goryczki. Następnie gotujemy według przepisu na opakowaniu. Zazwyczaj jest to 10-15 minut, aż do całkowitego wchłonięcia przez kaszę wody. Gdy kasza będzie ugotowana, odstawiamy ją na chwilę do ostudzenia. Następnie blendujemy razem z mlekiem, daktylami, malinami i wiórkami kokosowymi. Gotową jaglankę przekładamy do miseczek i dekorujemy świeżymi malinami. Jeśli chcemy aby była bardziej słodka, całość możemy polać syropem z agawy. Smacznego!!!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.