lut 16

Gwiazdy sportu i promocje linii lotniczych

Niedawno pisaliśmy o bardzo interesującej kampanii, która jest efektem współpracy królewskiego Realu Madryt i renomowanych linii Emirates (Fans For Real). Dziś kolejna atrakcja dla fanów sportu i amatorów podróży. Tym razem do zabawy zapraszają linie Turkish Airlines.

fot:turkishairlines.com

fot:turkishairlines.com

Rok temu turecki przewoźnik przeprowadził bardzo udaną kampanię promocyjną, w której wzięły udział gwiazdy pierwszej wielkości – piłkarz Lionel Messi oraz koszykarz Kobe Bryant. Wielki sukces filmów reklamowych „Legends on Board” oraz „The Selfie Shootout” to ponad 100 milionów widzów dla każdego ze spotów. Jak łatwo się domyślić w drugim filmie promocyjnym sportowcy zwiedzali świat i rywalizowali między sobą na najlepsze „selfie”, czyli fotografie zrobione sobie w malowniczych, egzotycznych plenerach. Najnowsza zabawa i konkurs, do której zapraszają tureckie linie i gwiazdy sportu, to oparta na tym spocie aplikacja na iPhone – „Selfshot App”. Zadanie i zabawa polegają na wykonaniu jak najciekawszych, oryginalnych zdjęć na tle miejsc przedstawionych w reklamie. Oczywiście nagrodą jest bilet w dwie strony na atrakcyjny rejs linii Turkish Airlines. Kryterium oceny będzie ilość zdobytych „lajków”. Z pewnością warto wykazać się kreatywnością i poczuciem humoru, bo nagroda jest kusząca.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.